Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Great rates not enough?

OptionsHouse is a cutting-edge platform with award-winning technology. Even with our professional tools, you'll still pay great rates.
From our sponsors
徐嬌謝周星馳知遇之恩 續約力挺 
Sep 12th 2014, 03:50

周星馳近日陷入「黑道門」風波,向太陳嵐對他的指責餘波盪漾,童星徐嬌曾主演周星馳電影《長江七號》,今天早上表示力挺周,並將與周星馳公司續約。
 
她寫道,「周導是我的恩師,對我有知遇之恩。雖然已有多時不見,但偶爾的通話依舊每每令我感受到他對我的關心。我目前與星輝公司的合約即將到期,但續約的意向已經達成,我想這是對他最好的支持」。(娛樂中心/綜合報導)
 

徐嬌今天在微博上力挺恩師。翻攝徐嬌微博

徐嬌(左)和周星馳情同父女。資料照片



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 nbv2x14xp1p6k 的頭像
    nbv2x14xp1p6k

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()