close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
不會開手排,但很想買台手排的硬皮鯊試試.......
Dec 21st 2014, 15:06

因為我家女王不開手排,禁止我買手排車,所以自從1995年以來至今幾乎20年我沒碰過手排.

但是前不久我朋友看上一部老的Toyota MR2(當然是手排),找我幫忙去鑑定試開一下,除了剛開始第一次還在熟悉離合器的鬆緊而導致熄火以外,再來就開起來輕鬆自如,一點都沒有20年沒開手排的生疏感,上坡起步也沒問題,只差一點沒試掙趾而已,重溫20年前的手排感覺,覺得很舒暢!

但如果你是像我女王一樣,再怎麼開手排就是熄火或是車子猛跳,那我只勸一句:弱胃腸就還是不要吃瀉藥吧!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()