close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
網路連線 重連
Nov 23rd 2014, 16:38

我打開電腦時點腦會連不上網路
排疑解難出現
檢查路由器或寬頻數據機的問題
1.拔除或關閉裝置的電源
2.在裝置的所有燈號熄滅後,等候至少10秒
3.開啟或插回裝置的電源
之後我就重開數據機
就會 有機率的連上網路
是要更改設定嗎
因為我以前在原本的家是可以得沒必要如此
而且用同個網路線的其他在我家的電腦都可以
就我的不行

謝謝解答!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()