Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Your small business full-time assistant

Join the 500,000+ people using Shoeboxed to streamline accounting and bookkeeping. Turn a pile of receipts into digital data to save time, money and hassle.
From our sponsors
自由行新人! 請教達人們幾個問題!
Oct 20th 2014, 05:05, by ChiuMoMo

各位好
這是我的第二次日本自由行 地點是東京
有幾個問題想要請教各位達人們!

我是12/24-12/28 五天四夜
出發時間是24號凌晨3:30
想要請問一下
關於租借WIFI分享器 有什麼可以推薦的嗎??
希望價格能低則低...
另外就是領取分享器的部分
因為出發時間是凌晨3.30... 我要如何租呢?
我是台中出發到桃園搭機
所以我應該要在23就租了嗎??
回程時間也蠻晚的.. 到機場晚上12:00
怎麼還= =

第二個問題就是...
去到日本 交通那些感覺花費好像蠻兇的
我是不是應該要買套票之類的東西呢?

麻煩各位給我指示!!!><
自助就是想要省錢啦.. 麻煩各位大人指教了 謝謝你們!!
我是新手 爬了很多文還是很多東西看不太懂

第一次自己去大阪的時候沒有辦網路 結果迷路了..
也沒買交通套票 花了好多交通費><

這次一定要準備齊全!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()