Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
請問剛燙完離子燙要怎麼洗臉頭髮才不會變形?
Apr 15th 2014, 08:00

燙完離子燙都說 不要用夾子夾頭髮或壓到頭髮

那洗臉要怎麼把瀏海弄起來?我是妹妹頭劉海 我用毛巾包住 (就洗完頭 低頭包住頭髮的方式)

結果放開瀏海都變形歪掉 因為被毛巾壓住.. 事後我是用吹風機和圓梳吹直 還是有點歪歪的

那用浴帽不也是會變形? 因為浴帽有鬆緊帶會把瀏海往上撐..

我擔心的是這樣3.4天後我洗完頭 會不會就固定這樣了阿?

頭髮不能壓住是要怎麼洗臉?( 我頭髮是長髮

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()