Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Advance your career

Columbia College offers 100% online MBA degrees, allowing you to earn your degree on your time. Get a promotion at work with an MBA.
From our sponsors
張柏芝自抖當小三 藏衣櫃躲正宮
Apr 15th 2014, 05:14

張柏芝上電台節目化身兩性專家,自爆在澳洲讀書時,被初戀男友欺騙的慘痛經過:「我被迫成為第三者,我跟男友拍拖兩三年,原來他一直有女朋友,但我完全不知。有一次我到他家,那個女友突然上門,他立刻推我進衣櫃,我就看他們拉拉扯扯,整整在衣櫃裡待了半個鐘頭。」她不想傷害那個女孩,當時沒衝出去對質。她說經歷這次分手讓她成熟很多,不會只看表面、追求帥哥、白馬王子式的浪漫,主持人懷疑她,她回應:「之前曾說我跟鄭中基傳緋聞,他帥嗎?」
 
節目中有嘉賓分享,女人到了40歲,對愛情會採取抗拒態度,因為覺得已經「輪不到她了」,33歲的柏芝承認自己快接近40大關依然單身,有時會覺得寂寞,但最重要是對自己有信心,又誇劉嘉玲、鍾楚紅都是好榜樣,鼓勵熟女只要懂得欣賞自己、愛自己,自然會有男人愛。(吳惠菁/綜合報導)
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團

張柏芝對單親媽媽生活甘之如飴。翻攝網路


【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()