close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
露天拍賣,如果賣家未看到我修改訂單就出貨了怎麼辦?
Dec 22nd 2014, 10:34

如題,一開始我在下標後隔了一天想修改訂單,結果賣家隔天就出貨了,我很緊張的問悄悄他說是沒看到嗎?賣家卻說他包貨包一整天說我沒有提修改

但現在已經來不及了,貨已經出了,我又跟賣家反應說應該要等逾期直接退回還是自己將他退回,但他說我還是要付運費,我就有點火了 ...
對方沒有看到修改訂單不是我的問題吧,況且我是在他出貨前一天提的,應該沒理由看不到吧
請問一下是我的問題嗎?!
我能提棄標嗎 ........

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbv2x14xp1p6k 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()